Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa oszczędna wersja Golfa VI - 1.6 TDI 105KM.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowa oszczędna wersja Golfa VI - 1.6 TDI 105KM.

    olokolo, witamy

  • #2
    Nowa oszczędna wersja Golfa VI - 1.6 TDI 105KM.

    Volkswagen jeszcze nie zdążył się rozpędzić ze sprzedażą Golfów VI a już prezentuje nową wersję Blue Motion


    Golf Blue Motion, jak wiadomo, jest stworzony po to, by ograniczyć do niezbędnego minimum emisję dwutlenku węgla, oraz spalanie samochodu. Volkswagenowi udało się spełnić postawione przed sobą cele. Samochód będzie emitował 99g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Spalanie? Nawet najbardziej oszczędni nie powinni narzekać, według producenta 3,8 l/100km! Wszystko to dzięki nowej jednostce dieslowskiej o pojemności 1,6l. Moc wynosić będzie 105KM. Do "setki" samochód podobno przyspiesza w 11,5s . Nowa wersja Golfa prawdopodobnie zostanie zaprezentowana podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu.

    Ciekawe czy w Octavi po Lifcie zagości silnik 1.6 TDI?

    żródło : Nowa oszczędna wersja Golfa VI
    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

    Komentarz


    • #3
      No wreszcie 1.6TDI. To jest to co inni maja a VW nie mial. Sadze ze moze to byc cos, co spowoduje jakas bardziej ciekawa walke w tym segmencie (maly diesel 1.5-1.7l)
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        No i pewnie wyprze z rynku juz troche leciwe 1.9TDI

        Komentarz


        • #5
          stare ale jare :twisted:

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Misiekoctavia
            No i pewnie wyprze z rynku juz troche leciwe 1.9TDI
            a ja lubię to leciwe 1.9
            Focus II FL 1.6tdci

            Komentarz


            • #7
              Tu chodzi o cos innego. Wyleci najslabsza wersja 1.9TDI 90KM ktorej w OII nie ma, ale ma ja Golf. Tak samo moze juz nie byc wersji 105KM, a za nia pojawic sie ciut mocniejsza i wtedy bedzie calkiem OK
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Tomasz_WS, ja tam swoja tez lubie. Ale za pancernosc bo moca moja sie niechwali

                Komentarz


                • #9
                  Wyższa moc z mniejszej pojemności = wyższe koszty napraw i mniejsza trwałość jednostki.

                  Komentarz


                  • #10
                    kiedyś golf II miał 1.6td i leciały w nim głowice, oby ta rewolucja VW nie zakończyla sie podobnymi usterkami bo wtedy dostana po nosie od konkurencji;p puki co osobiscie wole 1.9 i zreszta teraz kupiłem golfa 5 z tym wlasnie silnikiemDDD
                    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                    Komentarz


                    • #11
                      w końcu.

                      1,4 tdi to była lipa bo 3cyl, ale bardzo ekonomiczny i nawet zrywny, dzwięk fajny ale nistety wibracje tragiczne. 1.6td to bardzo wdzięczny silniczek i całkiem trwały.

                      ja już od dwóch lat czekałem na taki silnik i wydaje mi się 1.6 tdi to będzie strzał w dziesiątkę dla mniejszych samochodzów takich jak fabia, polo, ibiza, czekam z niecierpliwością, moim zdaniem super ruch,
                      a jak jeszcze będą dawały się modzić to w ogóle 130KM w lekkim 1.6 tdi to byłby hit
                      a przy spokojnej jeździe realnie może zejść poniżej 4l/100

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez janusz_007
                        kiedyś golf II miał 1.6td i leciały w nim głowice
                        My dobrze trafiliśmy bo golfik ma 500 tys bez żadych remontów tylko zmiana oleju (mobil 1) i normalne rzeczy typu klocki.

                        Zamieszczone przez janusz_007
                        oby ta rewolucja VW nie zakończyla sie podobnymi usterkami bo wtedy dostana po nosie od konkurencji
                        Sorry , ale nie porównuj silników z lat 90 do teraźniejszych bo dzieli je koło 18 lat różnicy a się wiele zmieniło :lol: :diabelski_usmiech
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz


                        • #13
                          To prawda nie ma co porównywać choc sam miałem Golfa II 1.6 GTD to powiem że silnik był naprawde igła i złego słowa niedam powiedzieć a katowałem że .... no chyba że chodzi o ten silnik w Transporterku ale tam była kwestia przegrzewana się bo silink z tyłu itd.
                          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X